VACATURE: MEDEWERKER KLANTCONTACT
Ploegam werkt onder de projectnaam Ploeg-GO samen met VodafoneZiggo aan het Coaxkabelschadeherstel in de provincie Zuid-Holland en Utrecht. Vanuit Utrecht worden ruim 20 ploegen die dagelijks op pad zijn aangestuurd om kabelschades op te lossen en de klanten van VodafoneZiggo weer online te brengen.
Medewerker klantcontact Ploegam - Utrecht
We willen ons jonge team versterken met een flexibele, enthousiaste medewerker klantcontact. De ‘helpende hand’ voor onze klanten. Op een vriendelijke en positieve manier help jij klanten met hun (technische) vragen. Het is echter niet alleen jouw taak om telefoontjes aan te nemen, maar ook om ‘tickets’ te monitoren, te registreren en zelfs proactief op te pakken. Jij zet nét dat stapje extra voor de klanten en daarmee zorg je voor een goede klantbeleving.
Wat ga je doen?
Je communiceert veelvuldig met de klanten van VodafoneZiggo. Of je beantwoordt per e-mail en telefoon algemene, administratieve en technische klantvragen. Ook informeer je de klanten proactief over de voortgang en de status van het ticket, je monitort de in- en uitstroom van tickets en behandelt ‘Storingen Mail’. Aanvullend bestaat je takenpakket uit administratieve handelingen, evenals het controleren van vergunningen en meldingen. Op deze manier zorg je er voor dat de ploegen de juiste gegevens hebben om de schade in één bezoek op te lossen en zodoende een tevreden klant met werkende verbinding achter te laten!