Wij zoeken geen schaap met vijf poten. Maar een administratieve kracht met passie voor mensen!

VACATURE: ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNER HR-AFDELING

Functieomschrijving

Ter versterking van onze HR-afdeling in Oss zoeken wij een enthousiaste collega die ons gaat ondersteunen bij de administratieve processen. Vanuit onze afdeling begeleiden en ondersteunen wij onze circa 250 medewerkers. Bij dat werk komen vele administratieve taken kijken. Voor die taken zoeken wij een nieuwe collega, die 24 uur beschikbaar is over 3 of 4 werkdagen. Iemand die enthousiast en betrouwbaar werkt, die wil leren en die ons helpt de administratieve taken foutloos en snel op te pakken.

 

Concreet ga je aan de slag met contracten, keuringen, personeelsdossiers, werkgeversverklaringen en ondersteun je bij het inwerktraject. Samen met je collega’s van de afdeling vorm je na een korte inwerkperiode een geolied team. We bieden je een uitdagende baan, met een breed takenpakket en veel zelfstandigheid – geen dag zal hetzelfde zijn!

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau en een relevante opleiding;
  • Je bent bijvoorbeeld een starter of herintreder;
  • Jouw eigenschappen: nauwkeurig, integer, daadkrachtig, representatief en communicatief;
  • Je bent handig met computersystemen zoals Word, Excel en bij voorkeur Afas;

Samen duurzaam werken aan een mooier en veiliger Nederland

Ploegam werkt vandaag voor een betere wereld morgen. Van plan tot uitvoering leggen we daarom veel nadruk op duurzame oplossingen, veiligheid voor onze mensen en de omgeving en het milieu. We slagen er in de afvalstromen te verminderen, we hergebruiken materialen en ontwikkelen elektrisch materieel. Op het vlak van veiligheid zetten we ook dagelijks stappen. Ondanks een sterke groei van ons bedrijf, neemt het aantal incidenten af. Ons motto: wij werken veilig of niet werpt vruchten af. En daar profiteren niet alleen onze mensen van, ook de omgeving merkt dat wij zorg en aandacht voor hen hebben. Want een goed project is een veilig uitgevoerd project.    

 

Bedrijfsprofiel

Bij Ploegam werken grondige denkers en gedreven doeners iedere dag vol passie aan projecten op het gebied van grond-, weg- en waterbouw en transport. Elke opdracht pakken we op de Ploegam-manier aan: gedreven, met kennis van zaken en vaak net even anders - dat is de kracht van ons familiebedrijf. Ploegam staat voor Ploegmakers Aannemingsmaatschappij. Begonnen als klein familiebedrijf in het Brabantse Vinkel, inmiddels uitgegroeid tot serieuze marktspeler met standplaats Oss. Een kleine greep uit onze projecten: wij verzwaren dijken, bouwen bruggen en kades, verplaatsen de loop van een rivier of leggen een wegennetwerk aan. Zo zorgen wij dat Nederland een beetje mooier, veiliger en duurzamer wordt.

Wij bieden

Een uitdagende en afwisselende functie. Je komt in een sterk groeiend bedrijf terecht met betrokken medewerkers en een familiaire werksfeer. Er zijn uitstekende arbeidsvoorwaarden en ontwikkelingsmogelijkheden op vaktechnisch en/of persoonlijk gebied. De standplaats van deze functie is Oss, maar door de variatie van onze projectlocaties kom je overal! 

 

Contact

Herken jij jezelf in deze functie? Stuur dan je cv met motivatie naar sollicitatie@ploegam.nl. Voor vragen met betrekking tot deze functie kun je altijd contact opnemen met Carmen van den Hurk, afdeling HRM, op 0412-455 450.

Carmen van den Hurk
Carmen van den Hurk
sollicitatie@ploegam.nl
Contact >


Acquisitie naar aanleiding van deze functie wordt niet op prijs gesteld.

  Schrijf u in voor onze nieuwsbrief